SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

    PaloProPaloPro

    • Υπηρεσίες
      • Analytics & Insights
      • PaloPro Platform
      • Reporting
      • API Διανομής Περιεχομένου
      • Χαρακτηριστικά
        • Ανάλυση Συναισθήματος – Sentiment Analysis
        • Online Reputation Monitoring
        • Web & Social Media Analytics
        • Αποδελτίωση
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Blog
    • Επικοινωνία
    • English
    DEMO LOGIN logo ESPA
    • Home
    • Blog
    • Topic Analysis
    • Κορυφαία στις αναφορές η αγορά της ομορφιάς στα ελληνικά social media
     

    Κορυφαία στις αναφορές η αγορά της ομορφιάς στα ελληνικά social media

    Κορυφαία στις αναφορές η αγορά της ομορφιάς στα ελληνικά social media

    by Palo Analytics Team / Δευτέρα, 02 Οκτωβρίου 2017 / Published in Topic Analysis
    Share6
    Tweet
    Share
    6 Shares

    Ψηφιακό Word of Mouth

    Η χρήση των social media τόσο από τους χρήστες όσο και από τα brands συμβάλλει σήμερα στο τεράστιο όγκο των διαθέσιμων δεδομένων και πληροφοριών. Αποτελεί πραγματική πρόκληση η οργάνωση όλων των δεδομένων και η ομαδοποίησή τους κατά τρόπο που να συμβάλλει στη δημιουργία γνώσεων. Η διαδικασία παραγωγής ενεργών αποτελεσμάτων από το «τέρας» των δεδομένων των social media, είναι η ομορφιά των δεδομένων αυτών για τα brands και τις επιχειρήσεις. Στον τομέα των εταιριών και προϊόντων ομορφιάς ο αντίκτυπος  των social media είναι τεράστιος. Ο τρόπος με τον οποίο τα brands επικοινωνούν με τους καταναλωτές και, οι ίδιοι οι καταναλωτές με τα εμπορικά σήματα άλλαξε.

    Το ψηφιακό Word of Mouth, δηλαδή όλες οι αναφορές στην κατηγορία της Ομορφιάς, φτάνουν σε εξαιρετικά μεγάλους αριθμούς. Μέσα σε ένα μήνα (17/4/2017 -16/5/2017), σύμφωνα με την ανάλυση του paloPro, όλες οι αναφορές στην κατηγορία αυτή έφθασαν τον αριθμό 83.631 που είναι ο μεγαλύτερος όλων των κλάδων της ελληνικής οικονομίας. Αυτά αναφέρονται σε ολόκληρη την κατηγορία, καλύπτοντας τις λέξεις-κλειδιά: μακιγιάζ,  περιποίηση,  φροντίδα των μαλλιών και αρώματα,  και αφορούν μόνο τα “δημόσια” δεδομένα.

    Digital Word of Mouth is Huge

    Εάν κάποιος μετρήσει επίσης τη συνεισφορά ιδιωτικών δεδομένων από το Facebook, τότε οι αριθμοί αυξάνονται δραματικά. Εκτιμάται ότι τα δημόσια δεδομένα είναι στην πραγματικότητα μόνο περίπου το 15% των ιδιωτικών δεδομένων που διαδίδονται στο Facebook.

    Είναι επίσης γνωστό, ότι η πλειοψηφία των δεδομένων στο Facebook προέρχεται από ιδιωτικές δημοσιεύσεις που δεν μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση μέχρι πρόσφατα. Τώρα το Facebook μας δίνει πρόσβαση σε ιδιωτικές δημοσιεύσεις με ανώνυμη χρήση. Μόνο σε 3 ημέρες και μόνο για την κατηγορία Makeup, οι ιδιωτικές αναρτήσεις στο Facebook έφτασαν τις 15.700 αναφορές. Οι αριθμοί αυτοί είναι τεράστιοι για τα ελληνικά δεδομένα, καθώς οι 15.700 αναφορές είναι περίπου 4,5 φορές περισσότερες από τις εκθέσεις της μεγάλης κατηγορίας των τηλεπικοινωνιών.

    DIGITAL WORD OF MOUTH IS HUGE

    Επομένως, γνωρίζουμε ότι η κοινότητα ομορφιάς του Διαδικτύου είναι κολοσσιαία. Είναι πραγματικά ένας ολόκληρος κόσμος με τεράστια ακροατήρια και διακριτικά χαρακτηριστικά στα social media. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, τα εμπορικά σήματα ομορφιάς καλούνται να βρίσκονται κοντά στις συζητήσεις στο διαδίκτυο και να προσπαθούν να εισάγουν τα προϊόντα τους σε αυτές.

    Η συμβολή των επηρεαστών της κοινής γνώμης (influencers)

    Αλλά δεν είναι μόνο το Buzz που αγγίζει τεράστια ποσοστά για την βιομηχανία ομορφιάς  στην Ελλάδα. Ο αντίκτυπος των social media  κερδίζει επικές διαστάσεις καθώς λαμβάνει υπόψη όλους τους οπαδούς που εκτίθενται σε κάθε δημοσίευση. Η μέτρηση του αντίκτυπου των influencers είναι αρκετά σημαντική καθώς δείχνει το μέγεθος της επιρροής μεταξύ των χρηστών των social media.

    Influencers' analytics: the impact of social media

    Influencers' analytics: the impact of social media

    Ένας από τους λόγους για τους οποίους το θέμα της ομορφιάς έχει τέτοιες μεγάλες διαστάσεις είναι το γεγονός ότι τα social media έχουν αποκτήσεις έμπειρους ερευνητές. Είναι καταναλωτές που αναζητούν προϊόντα που θα αγοράσουν το Διαδίκτυο, θα διαβάσουν συμβουλές, θα συγκρίνουν τα προϊόντα και θα δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο. Η επιρροή κάθε χρήστη των social media συμβάλλει στην τελική επίδραση όλων των κατηγοριών. Για το λόγο αυτό, η παρακολούθηση της εταιρικής φήμης και της φήμης του προϊόντος στα social media  είναι υψίστης σημασίας. Τα brands  υποχρεώνονται τώρα να παρακολουθούν καθημερινά τις αναθεωρήσεις των χρηστών και να τα αντιμετωπίζουν αμέσως.

    Τα εμπορικά σήματα ομορφιάς θα πρέπει να ενσωματώνουν στην καθημερινή τους ζωή ένα κοινωνικό μέσο που ενσωματώνει ένα πρόγραμμα αναφορών που χρησιμοποιεί τόσο συστηματική αναφορά αρχείων όσο και δημιουργική και ποιοτική επεξεργασία δεδομένων με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει εύστοχα αποτελέσματα.

     

    Update

    Βαθύτερη ανάλυση είναι τώρα διαθέσιμη από τα ιδιωτικά δεδομένα (private date) του Facebook. Δείτε μια ανάλυση από to Facebook για τη συζήτηση ομορφιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Μπορείτε να βρείτε εδώ την ανάλυση του Facebook Beyond skin deep – Understanding Beauty Buyers on Facebook and Instagram.

    Επικοινωνήστε μαζί μας για την Υπηρεσία New Data Topic Analysis, για να εξετάσουμε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα νέα δεδομένα για να απαντήσουμε στις επιχειρηματικές σας ερωτήσεις.


    Θέλεις να έχεις πρώτος τις αναλύσεις του PaloPro για τα “καυτά” θέματα της επικαιρότητας?

    Επέλεξε τις κατηγορίες που σε ενδιαφέρουν και θα έχεις κάθε νέα σχετική ανάλυση, στο email σου.

      ΠολιτικήΟικονομίαΚοινωνίαΔιεθνή

      Share6
      Tweet
      Share
      6 Shares
      Avatar

      About Palo Analytics Team

      Αναζητούμε, παρακολουθούμε και αναλύουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις ειδήσεις, τις αναρτήσεις, τις συζητήσεις και τα βίντεο που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο και τα Social Media.

      What you can read next

      coronavirus moodboard
      Σαρώνει και τον ψηφιακό κόσμο ο κορωνοϊός
      [ΠΟΛΙΤΙΚΟ SNAPSHOT/ Μάρτιος 2019] Το αποτύπωμα της δημοσιότητας για κόμματα και αρχηγούς σε Web & Social Media
      Κορωνοϊός: Οι μάρκες ενίσχυσαν την παρουσία τους στα digital & social media
      PaloPro

      Το πιο σύγχρονο εργαλείο για Web & Social Listening και Analytics

      Αναζητούμε, παρακολουθούμε και αναλύουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις ειδήσεις, τις αναρτήσεις, τις συζητήσεις και τα βίντεο που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο και τα Social Media. Το PaloPro είναι ένα απλό και φιλικό εργαλείο πληροφόρησης, αποδελτίωσης και ανάλυσης.

      Μάθετε Περισσότερα

      Διαβάστε Ακόμα

      • Social Media Intelligence με Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Paloservices στη BEYOND

      • Τα digital trends και η στρατηγική των brands

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Ιούνιο

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Μάιο

      • Αποτύπωση της Black Friday 2020 στα social media μέσω της πλατφόρμας Web & Social Media Monitoring PaloPro

      TOP Skip to content
      Open toolbar

      Accessibility Tools

      • Increase Text
      • Decrease Text
      • Grayscale
      • High Contrast
      • Negative Contrast
      • Light Background
      • Links Underline
      • Readable Font
      • Reset