SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

    PaloProPaloPro

    • Υπηρεσίες
      • Analytics & Insights
      • PaloPro Platform
      • Reporting
      • API Διανομής Περιεχομένου
      • Χαρακτηριστικά
        • Ανάλυση Συναισθήματος – Sentiment Analysis
        • Online Reputation Monitoring
        • Web & Social Media Analytics
        • Αποδελτίωση
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Blog
    • Επικοινωνία
    DEMO LOGIN
    • Home
    • Blog
    • Topic Analysis
    • [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο
     

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο

    by Κέλλυ Κική / Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 / Published in Topic Analysis
    κεντροαριστερα-α-γυρος
    Share16
    Tweet
    Share23
    16 Shares

    47.321 tweets που αφορούσαν γενικά την Κεντροαριστερά δημοσιεύθηκαν από τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου, ημέρα μετάδοσης του πρώτου debate με τη συμμετοχή όλων των υποψηφίων για την ηγεσία, έως χθες, Κυριακή 12 Νοεμβρίου, ημέρα διεξαγωγής του α’ γύρου των εκλογών –όποτε έγινε και το 36,1% των δημοσιεύσεων (17.076 tweets) στο Twitter.

     

    Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων μελέτης, το Twitter «ψήφισε» Κεντροαριστερά κατά το αναμενόμενο: Στις 30 Οκτωβρίου, την ημέρα της πρώτης τηλεμαχίας μεταξύ των υποψηφίων, το #debate ήταν το δημοφιλέστερο hashtag, με 4.285 tweets να το περιλαμβάνουν. Βέβαια, μία εβδομάδα αργότερα, στις 6 Νοεμβρίου, το ενδιαφέρον δεν φαίνεται να κορυφώθηκε, αφού στο Twitter έγιναν μόλις 2.978 tweets με τη χρήση του hashtag #debate.

     

    Infographic

     

    Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο

     

    Οι «επιδόσεις» των υποψηφίων στο Τwitter στις δύο εβδομάδες κάλυψης

     

    Κάλπη και «τιτιβίσματα» φαίνεται να συμφωνούν –(μόνο) ως προς τη γενική εικόνα: Σταύρος Θεοδωράκης, Φώφη Γεννηματά, Γιώργος Καμίνης και Νίκος Ανδρουλάκης παραμένουν οι τέσσερις πιο δημοφιλείς υποψήφιοι στο Twitter (από πλευράς αναφορών).

     

    Συγκεκριμένα, τα tweets που δημοσιεύθηκαν αναφερόμενα σε υποψηφίους, στις δύο εβδομάδες κάλυψης, κατανέμονται ως εξής:

    • 37% στον Σταύρο Θεοδωράκη (18.227 tweets)

    • 28% στη Φώφη Γεννηματά (13.777 tweets)

    • 12% στον Γιώργο Καμίνη (5.760 tweets)

    • 10% στον Νίκο Ανδρουλάκη (5.072 tweets)

    • 7% στον Γιάννη Ραγκούση (3.438 tweets)

    • 3% στον Απόστολο Πόντα (1.573 tweets)

    • 2% στον Δημήτρη Τζιώτη (1.110 tweets)

    • 1% στον Κωνσταντίνο Γάτσιο (468 tweets)

    • 1% στον Γιάννη Μανιάτη (257 tweets)

     

    Μετά το άνοιγμα της κάλπης, η περίπτωση Θεοδωράκη υπενθυμίζει το λεγόμενο «(re)tweets are not endorsements». Το αντίστροφο ισχύει στην περίπτωση Ανδρουλάκη, ο οποίος συγκέντρωσε το 22,5% των δημοσιεύσεων που τον αφορούσαν (1.143 tweets) μόλις χθες, Κυριακή 12 Νοεμβρίου. Μάλιστα, η πλειονότητα αυτών των αναρτήσεων έγινε τις βραδινές ώρες: για τον ίδιο, οι χρήστες μίλησαν, αφού «μίλησε» η κάλπη.

     


    Θέλεις να έχεις πρώτος τις αναλύσεις του PaloPro για τα “καυτά” θέματα της επικαιρότητας?

    Επέλεξε τις κατηγορίες που σε ενδιαφέρουν και θα έχεις κάθε νέα σχετική ανάλυση, στο email σου.

      ΠολιτικήΟικονομίαΚοινωνίαΔιεθνή

       

      Share16
      Tweet
      Share23
      16 Shares
      Avatar

      About Κέλλυ Κική

      H Κέλλυ έχει δεκαετή επαγγελματική εμπειρία στον χώρο του Τύπου και των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και ως Social Media Manager σε μεγάλους ελληνικούς τίτλους και έχει συμβάλλει σε ψηφιακά έργα εθνικής εμβέλειας από τη θέση του Web Communications Expert. Oι μεταπτυχιακές σπουδές της στα «Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης», στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, αποτέλεσαν το εφαλτήριο για να μεταπηδήσει από τα έντυπα στο ψηφιακό περιβάλλον, στο οποίο η παραγωγή περιεχομένου, η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η ανάλυση δεδομένων συγκλίνουν όλο και περισσότερο. Αυτό είναι το τρίπτυχο του ενδιαφέροντός της.

      What you can read next

      Κορυφαία στις αναφορές η αγορά της ομορφιάς στα ελληνικά social media
      Instagrammers November 2019 Cover
      Συγκρίνουμε τη δημοσιότητα των κορυφαίων Instagrammers, για το μήνα Νοέμβριο 2019
      coronavirus moodboard
      Σαρώνει και τον ψηφιακό κόσμο ο κορωνοϊός
      PaloPro

      Το πιο σύγχρονο εργαλείο για Web & Social Listening και Analytics

      Αναζητούμε, παρακολουθούμε και αναλύουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις ειδήσεις, τις αναρτήσεις, τις συζητήσεις και τα βίντεο που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο και τα Social Media. Το PaloPro είναι ένα απλό και φιλικό εργαλείο πληροφόρησης, αποδελτίωσης και ανάλυσης.

      Μάθετε Περισσότερα

      Διαβάστε Ακόμα

      • Τα digital trends και η στρατηγική των brands

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Ιούνιο

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Μάιο

      • Αποτύπωση της Black Friday 2020 στα social media μέσω της πλατφόρμας Web & Social Media Monitoring PaloPro

      • Social data trends 2021

      TOP