SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

    PaloProPaloPro

    • Υπηρεσίες
      • Analytics & Insights
      • PaloPro Platform
      • Reporting
      • API Διανομής Περιεχομένου
      • Χαρακτηριστικά
        • Ανάλυση Συναισθήματος – Sentiment Analysis
        • Online Reputation Monitoring
        • Web & Social Media Analytics
        • Αποδελτίωση
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Blog
    • Επικοινωνία
    DEMO LOGIN logo ESPA
    • Home
    • Blog
    • Topic Analysis
    • [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο
     

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο

    by Palo Analytics Team / Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 / Published in Topic Analysis
    κεντροαριστερα-α-γυρος
    Share16
    Tweet
    Share23
    16 Shares

    47.321 tweets που αφορούσαν γενικά την Κεντροαριστερά δημοσιεύθηκαν από τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου, ημέρα μετάδοσης του πρώτου debate με τη συμμετοχή όλων των υποψηφίων για την ηγεσία, έως χθες, Κυριακή 12 Νοεμβρίου, ημέρα διεξαγωγής του α’ γύρου των εκλογών –όποτε έγινε και το 36,1% των δημοσιεύσεων (17.076 tweets) στο Twitter.

     

    Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων μελέτης, το Twitter «ψήφισε» Κεντροαριστερά κατά το αναμενόμενο: Στις 30 Οκτωβρίου, την ημέρα της πρώτης τηλεμαχίας μεταξύ των υποψηφίων, το #debate ήταν το δημοφιλέστερο hashtag, με 4.285 tweets να το περιλαμβάνουν. Βέβαια, μία εβδομάδα αργότερα, στις 6 Νοεμβρίου, το ενδιαφέρον δεν φαίνεται να κορυφώθηκε, αφού στο Twitter έγιναν μόλις 2.978 tweets με τη χρήση του hashtag #debate.

     

    Infographic

     

    Η Κεντροαριστερά στο Twitter: από το πρώτο debate έως τον α’ γύρο

     

    Οι «επιδόσεις» των υποψηφίων στο Τwitter στις δύο εβδομάδες κάλυψης

     

    Κάλπη και «τιτιβίσματα» φαίνεται να συμφωνούν –(μόνο) ως προς τη γενική εικόνα: Σταύρος Θεοδωράκης, Φώφη Γεννηματά, Γιώργος Καμίνης και Νίκος Ανδρουλάκης παραμένουν οι τέσσερις πιο δημοφιλείς υποψήφιοι στο Twitter (από πλευράς αναφορών).

     

    Συγκεκριμένα, τα tweets που δημοσιεύθηκαν αναφερόμενα σε υποψηφίους, στις δύο εβδομάδες κάλυψης, κατανέμονται ως εξής:

    • 37% στον Σταύρο Θεοδωράκη (18.227 tweets)

    • 28% στη Φώφη Γεννηματά (13.777 tweets)

    • 12% στον Γιώργο Καμίνη (5.760 tweets)

    • 10% στον Νίκο Ανδρουλάκη (5.072 tweets)

    • 7% στον Γιάννη Ραγκούση (3.438 tweets)

    • 3% στον Απόστολο Πόντα (1.573 tweets)

    • 2% στον Δημήτρη Τζιώτη (1.110 tweets)

    • 1% στον Κωνσταντίνο Γάτσιο (468 tweets)

    • 1% στον Γιάννη Μανιάτη (257 tweets)

     

    Μετά το άνοιγμα της κάλπης, η περίπτωση Θεοδωράκη υπενθυμίζει το λεγόμενο «(re)tweets are not endorsements». Το αντίστροφο ισχύει στην περίπτωση Ανδρουλάκη, ο οποίος συγκέντρωσε το 22,5% των δημοσιεύσεων που τον αφορούσαν (1.143 tweets) μόλις χθες, Κυριακή 12 Νοεμβρίου. Μάλιστα, η πλειονότητα αυτών των αναρτήσεων έγινε τις βραδινές ώρες: για τον ίδιο, οι χρήστες μίλησαν, αφού «μίλησε» η κάλπη.

     


    Θέλεις να έχεις πρώτος τις αναλύσεις του PaloPro για τα “καυτά” θέματα της επικαιρότητας?

    Επέλεξε τις κατηγορίες που σε ενδιαφέρουν και θα έχεις κάθε νέα σχετική ανάλυση, στο email σου.

      ΠολιτικήΟικονομίαΚοινωνίαΔιεθνή

       

      Share16
      Tweet
      Share23
      16 Shares
      Avatar

      About Palo Analytics Team

      Αναζητούμε, παρακολουθούμε και αναλύουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις ειδήσεις, τις αναρτήσεις, τις συζητήσεις και τα βίντεο που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο και τα Social Media.

      What you can read next

      [ΑΝΑΛΥΣΗ PaloPro] ΠΑΟΚ και ΑΕΚ «παίζουν μπάλα» στο Twitter, πριν από το Κύπελλο
      Κορωνοϊός: Οι μάρκες ενίσχυσαν την παρουσία τους στα digital & social media
      tv-hashtags
      [ΑΝΑΛΥΣΗ PaloPro] Nomads, My Style Rocks και όλη η μάχη της τηλεθέασης στο Twitter
      PaloPro

      Το πιο σύγχρονο εργαλείο για Web & Social Listening και Analytics

      Αναζητούμε, παρακολουθούμε και αναλύουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις ειδήσεις, τις αναρτήσεις, τις συζητήσεις και τα βίντεο που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο και τα Social Media. Το PaloPro είναι ένα απλό και φιλικό εργαλείο πληροφόρησης, αποδελτίωσης και ανάλυσης.

      Μάθετε Περισσότερα

      Διαβάστε Ακόμα

      • Social Media Intelligence με Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Paloservices στη BEYOND

      • Τα digital trends και η στρατηγική των brands

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Ιούνιο

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Μάιο

      • Αποτύπωση της Black Friday 2020 στα social media μέσω της πλατφόρμας Web & Social Media Monitoring PaloPro

      TOP Skip to content
      Open toolbar

      Accessibility Tools

      • Increase Text
      • Decrease Text
      • Grayscale
      • High Contrast
      • Negative Contrast
      • Light Background
      • Links Underline
      • Readable Font
      • Reset