SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

    PaloProPaloPro

    • Υπηρεσίες
      • Analytics & Insights
      • PaloPro Platform
      • Reporting
      • API Διανομής Περιεχομένου
      • Χαρακτηριστικά
        • Ανάλυση Συναισθήματος – Sentiment Analysis
        • Online Reputation Monitoring
        • Web & Social Media Analytics
        • Αποδελτίωση
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Blog
    • Επικοινωνία
    DEMO LOGIN
    • Home
    • Blog
    • Topic Analysis
    • [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Web, ανάμεσα στις δύο κάλπες
     

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Web, ανάμεσα στις δύο κάλπες

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Web, ανάμεσα στις δύο κάλπες

    by Κέλλυ Κική / Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017 / Published in Topic Analysis
    kentroaristera-web
    Share12
    Tweet
    Share
    12 Shares

    Φώφη Γεννηματά και Νίκος Ανδρουλάκης σε Web και Social Media, τις πρώτες 48 ώρες μετά τον α’ γύρο των εκλογών για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς: πόσο περιεχόμενο δημοσιεύθηκε για τους δύο υποψηφίους, πού αναρτήθηκε και από πόσους δημιουργήθηκε. Όλα τα στοιχεία σε ένα infographic.

     

    Infographic

     

    [infographic] Η Κεντοαριστερά στο Web

     

     


    Θέλεις να έχεις πρώτος τις αναλύσεις του PaloPro για τα “καυτά” θέματα της επικαιρότητας?

    Επέλεξε τις κατηγορίες που σε ενδιαφέρουν και θα έχεις κάθε νέα σχετική ανάλυση, στο email σου.

      ΠολιτικήΟικονομίαΚοινωνίαΔιεθνή

       

      Share12
      Tweet
      Share
      12 Shares
      Avatar

      About Κέλλυ Κική

      H Κέλλυ έχει δεκαετή επαγγελματική εμπειρία στον χώρο του Τύπου και των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και ως Social Media Manager σε μεγάλους ελληνικούς τίτλους και έχει συμβάλλει σε ψηφιακά έργα εθνικής εμβέλειας από τη θέση του Web Communications Expert. Oι μεταπτυχιακές σπουδές της στα «Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης», στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, αποτέλεσαν το εφαλτήριο για να μεταπηδήσει από τα έντυπα στο ψηφιακό περιβάλλον, στο οποίο η παραγωγή περιεχομένου, η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η ανάλυση δεδομένων συγκλίνουν όλο και περισσότερο. Αυτό είναι το τρίπτυχο του ενδιαφέροντός της.

      What you can read next

      Instagrammers November 2019 Cover
      Συγκρίνουμε τη δημοσιότητα των κορυφαίων Instagrammers, για το μήνα Νοέμβριο 2019
      Κορυφαία στις αναφορές η αγορά της ομορφιάς στα ελληνικά social media
      ekloges2019-cover
      ΕΚΛΟΓΕΣ 2019/ ΑΝΑΛΥΣΗ: Στο μικροσκόπιο η ψηφιακή δημοσιότητα για τους υποψήφιους δημάρχους της Αθήνας και τους υποψήφιους περιφερειάρχες Αττικής
      PaloPro

      Το πιο σύγχρονο εργαλείο για Web & Social Listening και Analytics

      Αναζητούμε, παρακολουθούμε και αναλύουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις ειδήσεις, τις αναρτήσεις, τις συζητήσεις και τα βίντεο που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο και τα Social Media. Το PaloPro είναι ένα απλό και φιλικό εργαλείο πληροφόρησης, αποδελτίωσης και ανάλυσης.

      Μάθετε Περισσότερα

      Διαβάστε Ακόμα

      • Τα digital trends και η στρατηγική των brands

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Ιούνιο

      • Οι τάσεις στο ελληνικό διαδίκτυο για τον Μάιο

      • Αποτύπωση της Black Friday 2020 στα social media μέσω της πλατφόρμας Web & Social Media Monitoring PaloPro

      • Social data trends 2021

      TOP