SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

    PaloProPaloPro

    • Υπηρεσίες
      • Analytics & Insights
      • PaloPro Platform
      • Reporting
      • API Διανομής Περιεχομένου
      • Χαρακτηριστικά
        • Ανάλυση Συναισθήματος – Sentiment Analysis
        • Online Reputation Monitoring
        • Web & Social Media Analytics
        • Αποδελτίωση
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Blog
    • Επικοινωνία
    DEMO LOGIN
    • Home
    • Blog
    • Topic Analysis
    • [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Web, ανάμεσα στις δύο κάλπες
     

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Web, ανάμεσα στις δύο κάλπες

    [Infographic] Η Κεντροαριστερά στο Web, ανάμεσα στις δύο κάλπες

    by Κέλλυ Κική / Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017 / Published in Topic Analysis
    kentroaristera-web
    Share12
    Tweet
    Share23
    12 Shares

    Φώφη Γεννηματά και Νίκος Ανδρουλάκης σε Web και Social Media, τις πρώτες 48 ώρες μετά τον α’ γύρο των εκλογών για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς: πόσο περιεχόμενο δημοσιεύθηκε για τους δύο υποψηφίους, πού αναρτήθηκε και από πόσους δημιουργήθηκε. Όλα τα στοιχεία σε ένα infographic.

     

    Infographic

     

    [infographic] Η Κεντοαριστερά στο Web

     

     


    Θέλεις να έχεις πρώτος τις αναλύσεις του PaloPro για τα “καυτά” θέματα της επικαιρότητας?

    Επέλεξε τις κατηγορίες που σε ενδιαφέρουν και θα έχεις κάθε νέα σχετική ανάλυση, στο email σου.

      ΠολιτικήΟικονομίαΚοινωνίαΔιεθνή

       

      Share12
      Tweet
      Share23
      12 Shares
      Avatar

      About Κέλλυ Κική

      H Κέλλυ έχει δεκαετή επαγγελματική εμπειρία στον χώρο του Τύπου και των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και ως Social Media Manager σε μεγάλους ελληνικούς τίτλους και έχει συμβάλλει σε ψηφιακά έργα εθνικής εμβέλειας από τη θέση του Web Communications Expert. Oι μεταπτυχιακές σπουδές της στα «Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης», στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, αποτέλεσαν το εφαλτήριο για να μεταπηδήσει από τα έντυπα στο ψηφιακό περιβάλλον, στο οποίο η παραγωγή περιεχομένου, η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η ανάλυση δεδομένων συγκλίνουν όλο και περισσότερο. Αυτό είναι το τρίπτυχο του ενδιαφέροντός της.

      What you can read next

      tv-hashtags
      [ΑΝΑΛΥΣΗ PaloPro] Nomads, My Style Rocks και όλη η μάχη της τηλεθέασης στο Twitter
      sri lanka_notre damme_new zealand
      Συγκρίνουμε τη δημοσιότητα των πρόσφατων γεγονότων σε Παρίσι, Νέα Ζηλανδία και Σρι Λάνκα, σε Web & Social Media
      8 benefits of social media monitoring
      Social Media Monitoring – 8 οφέλη για κάθε brand
      PaloPro

      Το πιο σύγχρονο εργαλείο για Web & Social Listening και Analytics

      Αναζητούμε, παρακολουθούμε και αναλύουμε, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις ειδήσεις, τις αναρτήσεις, τις συζητήσεις και τα βίντεο που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο και τα Social Media. Το PaloPro είναι ένα απλό και φιλικό εργαλείο πληροφόρησης, αποδελτίωσης και ανάλυσης.

      Μάθετε Περισσότερα

      Διαβάστε Ακόμα

      • Αποτύπωση της Black Friday 2020 στα social media μέσω της πλατφόρμας Web & Social Media Monitoring PaloPro

      • Social data trends 2021

      • Κορωνοϊός: Οι μάρκες ενίσχυσαν την παρουσία τους στα digital & social media

      • coronavirus moodboard

        Σαρώνει και τον ψηφιακό κόσμο ο κορωνοϊός

      • Instagrammers November 2019 Cover

        Συγκρίνουμε τη δημοσιότητα των κορυφαίων Instagrammers, για το μήνα Νοέμβριο 2019

      TOP