
[ΑΝΑΛΥΣΗ PaloPro]
Συλλέξαμε δημόσια δεδομένα από το Instagram με τη βοήθεια της πλατφόρμας Web & Social Monitoring PaloPro και αναλύσαμε κείμενα, αναρτήσεις, σχόλια, αναδεικνύοντας τους κορυφαίους Influencers του Ελληνικού Instagram, τους πλέον ανερχόμενους λογαριασμούς καθώς και τα ενδιαφέροντα και τη θεματολογία του περιεχομένου που δημοσιεύουν.
Επιμέλεια: Μαρίνα Γράψα
Διεθνείς αθλητές & τηλεπερσόνες κατακλύζουν το top 20 του ελληνικού Instagram.
Ο Γιάννης Αντετοκούμπο σαφώς ενισχυμένος από την Αμερικανική αγορά προηγείται των followers με κάτι παραπάνω από 6 εκατομμύρια followers. Ακολουθούν ο Άκης Πετρετζίκης με 1,2 εκατομμύρια ενώ ο Αντρέας Γεωργίου έρχεται 3ος με 1,1 εκατομμύρια χρηστών να τον ακολουθούν.
Antetokoubros & Tsitsipas αποτελούν τις εξαιρέσεις σε ένα top 20 που απαρτίζεται κατά κύριο λόγο από πρόσωπα – celebrities που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη δημοσιότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι 12 από τους 20 βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε ενεργή εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης.
Trap & Fashion TV οι μεγαλύτερες τάσεις της ελληνικής αγοράς για το τελευταίο 6μηνο.
Παρακολουθώντας τα trending accounts και τους λογαριασμούς με τη μεγαλύτερη αύξηση το τελευταίο 6μηνο στη πρώτη θέση βλέπουμε τον Αλέξανδρο Τσουβέλα, έναν stand up comedian με τεράστιο hype τους τελευταίους μήνες. Mente Fuerte, Toquel & FY συνεχίζουν να αυξάνουν τους followers τους, επιβεβαιώνοντας ότι η trap παραμένει ένα τεράστιο trend που συνεχίζεται.
Τέλος Aggelos Bratis, Aggelos Potamianos and Filio Sarantinou μπαίνουν στους top 10 growing ενισχυμένοι από τη συμμετοχή τους στο GNTM & Shopping Star για την τελευταία.
Ελληνικό Instagram
Ελληνικό Instagram: τι επαγγέλλονται και γιατί μιλούν οι κορυφαίοι Έλληνες Instagrammers;
Αναλύοντας τα δεδομένα από το Ελληνικό Instagram με τη χρήση του μοναδικού εργαλείου της Paloservices Influencers’ Evaluation Tool, εξετάσαμε το “οικοσύστημα” των κορυφαίων Influencers τόσο ως προς τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες όσο και ως προς τις θεματικές ενότητες για τις οποίες ‘μιλούν’.
1 στους 2 Instagrammers (54%) ανήκουν στους “παραδοσιακούς” celebrities καθώς είναι είτε ηθοποιοί, τραγουδιστές, μοντέλα ή παρουσιαστές. Παρ΄ όλα αυτά υπάρχει ακόμα ένα 50% (περίπου) που δεν θα είχε τη δυνατότητα άμεσης επαφής με το ελληνικό κοινό χωρίς τη χρήση των social media, για παράδειγμα ένα 17% των Instagrammers είναι οι Youtubers & Bloggers ενώ το 27% αποτελείται από επαγγέλματα που προωθούν άμεσα τη δουλειά τους μέσω του Instagram χωρίς την απαραίτητη χρήση των παραδοσιακών μέσων, όπως αθλητές, μάγειρες, φωτογράφοι, σχεδιαστές κλπ.
Μόδα, Ομορφιά και Οικογένεια το τρίπτυχο της επιτυχίας για έναν Instagrammer.
Σύμφωνα με τα θέματα που επικοινωνούν οι Έλληνες Instagrammers αλλά και με βάση τον αριθμό των followers του καθενός, καταγράφονται στο σύνολο τα ενδιαφέροντα του ελληνικού Instagram. Η μόδα και η ομορφιά (beauty & makeup) αποτελούν το no 1 ενδιαφέρον στην αγορά. Ακολουθούν τα θέματα γυμναστικής και sport – με το basketball να ξεχωρίζει πιο πολύ σε σχέση με άλλα- ενώ και η οικογένεια αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά ενδιαφέροντα για τους χρήστες.
Πηγές δεδομένων: Instagram
Συλλογή δεδομένων: Με τη χρήση της πλατφόρμας Web & Social Monitoring PaloPro
Το παρόν αποτελεί έρευνα και ανάλυση δημοσιότητας σε Social Media. Δεν είναι προϊόν δημοσκόπησης, ούτε μπορεί να διαβαστεί ως τέτοια.
Είστε ενήμεροι για την απόδοση των δικών σας influencers στο Instagram ;
PaloPro, το πιο σύγχρονο εργαλείο για Web & Social Listening
Δεδομένου ότι τα social media έχουν δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να μιλήσουν για την εμπειρία τους σχετικά με ένα brand και τις υπηρεσίες αυτού, είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν εκτιμήσουν τι συμβαίνει διαδικτυακά (interwebs), αφιερώνοντας χρόνο και επενδύοντας σε ένα σωστό και χρήσιμο εργαλείο Social Media Monitoring, όπως η πλατφόρμα PaloPro, η οποία έχει αναγνωριστεί διεθνώς με 5 δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά, λαμβάνοντας 7 βραβεία για την εταιρία και Σφραγίδα Αριστείας (Seal of Excellence) από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν να εμπιστευτείτε την πλατφόρμα!
Το PaloPro προσφέρει μια μοναδική εμπειρία υπηρεσιών καθώς αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που χρησιμοποιείται για την αποτίμηση, την αξιολόγηση και τη βελτιστοποίηση της εταιρικής σας παρουσίας στο ψηφιακό περιβάλλον. Εξασφαλίστε άμεση, σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση όλων των κρίσιμων συζητήσεων σε Web και Social Media, καθώς και 90% ακρίβεια στην ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis), με νέους αλγόριθμους Μηχανικής Μάθησης .